За платформата

Разкажи ни своя случай като попълниш кратката онлайн форма с достоверни данни.

Ние ще разгледаме случая и ще сезираме съответните институции.

След като получим отговор, ще те информираме за предприетите мерки.

Как да подам сигнал?

1

Попълни нашата форма за сигнали.

Попълни формата, като въведеш достоверни лични данни и коректно описание на случилото се. Сигнала си можеш да допълниш и с документи, в случай че разполагаш с такива. На посочената електронна поща ще получиш уведомление за постъпилия сигнал, както и уникален код за достъп до платформата, където да следиш развитието по казуса ти. Първоначалният статус на твоя сигнал ще бъде "Получен".

2

Попълни кратката анкета.

За да добием по-добра представа за твоите впечатления и преживявания, ще ти бъдем благодарни да попълниш кратката анкета. Въпреки че не е задължителна, тя е важен елемент за уточняване на посочените в сигнала проблеми.

3

Ние ще разгледаме подробно твоя казус и ще се обърнем към съответните институции.

НПО ще провери сигнала ти в двуседмичен срок (10 работни дни) и ако са налице достатъчно основания, ще сезира отговорните институции. Имай предвид, че при повечето институции срокът за разглеждане на сигнали може да надхвърли 14 работни дни. В този период статусът на сигнала ти ще бъде "Обработва се". След като сигналът бъде пренасочен към съответната институция, неговият статус ще се промени на "Разглежда се по компетентност". В случай че сигналът е попълнен некоректно, съдържа нецензурен език или екипът на НПО не открие основание за пренасочването му по компетентност, статусът ще се промени на "Отхвърлен", като ще получите аргументация защо.

4

След като съберем всички данни, ще те запознаем с отговорите на институциите и възможностите пред теб.

След като получим отговора на съответната институция, ще те уведомим за нейното становище, както и за предприетите мерки. Често институциите имат нужда от допълнителна информация, която само ти можеш да предоставиш. За целта редовно проверявай развитието по случая чрез уникалния код за достъп. В профила си ще откриеш специална форма за диалог, чрез която можеш да ни изпращаш допълнителна информация.

Как да изкажа благодарност?

1

Изкажи благодарност към здравен работник/лечебно заведение.

Сподели с нас позитивната си лична история, покажи добрите примери и изкажи благодарност на заслужилите медицински специалисти/здравни заведения.

2

След преглед ще публикуваме твоята благодарност

Ние ще прегледаме написаното от теб и ще го публикуваме в секция "Благодарствени писма", за да може позитивното ти послание да достигне до повече хора.